דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 דברים שיש להקפיד עליהם בבחירת שקיות נייר 

מאת    [ 12/08/2014 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1697 פעמים ]

עושים בהן שימוש בכלל העסקים בארץ, הם יפות, נוחות לשימוש ועמידות. מאפשרות נשיאה של כמות גדולה של מוצרים בקלות יחסית. אני כמובן מדבר על שקיות. השקיות מתחלקות לכמה סוגים, שקיות ניילון, זולות וקלות מאוד לייצור אך בצד שני הכי פחות עמידות וגורמות נזקים לסביבה. שקיות בד, יקרות למדי אך רב פעמיות, עמידות מעוד, לעומת זאת הם פחות זמינות ופחות קומפקטיות. שקיות נייר, קלות וזולות יחסית, רב פעמיות, עמידות ומתקלות בטבע. במאמר הקרוב נסביר בקצרה על שקיות נייר ועל כמה דברים שיש להקפיד כאשר בוחרים אחת.

שקיות נייר.

כפי שניתן להבין מפסקה הקודמת שקיות נייר מאחדות את הטוב שבשקיות ניילון ושקיות בד. הם מאין נקודת אמצע לשקית הנוחה והזולה לשקית היקרה והידידותית לסביבה. בנוסף מכיון שהם בנקודת טובה באמצע בין שני השקיות שינויים קלים ביצור יכולים לגרום להן לנטות לכל אחד מהצדדים. נייר דק יותר ייתן לנו שקית חד פעמית הדומה לשקית ניילון, נייר עבה ואיכותי ידמה שקית רב פעמית מבד וכך הלאה. וכמובן שלא פחות חשוב, שקיות נייר נראות טוב יותר משקיות אחרות, זה לצערנו עיקר הסיבה (לא סביבתית) שרשתות ביגוד עברו להשתמש בשקיות מסוג זה.

ידיות.

שקיות נייר לרוב מכילות מוצרים במשקלים שונים, הגודל שלהם משתנה ובהתאם יכולת הנשיאה שלהם. בנוסף כמובן שחשוב לבדוק כי הידיות נוחות לאחיזה, מספקות יכולת נשיאה נוספת לשקית, הולחמו או הוצמדו לשקית בצורה כזו שתמנע מהם להיתלש או להיקרע בזמן שימוש.

איכות נייר.

מיותר להסביר עד כמה משפיעה איכות הנייר על איכות השקית, גוף השקית עשוי כולו מנייר, עמידות השקית, יכולת העיצוב של בית העסק, המרקם שלה ואפילו הצורה כולם משופעות מאיכות הנייר.

תחתית.

שקיות נייר בדרך כלל מעוצבת כך שתחתית השקית הנה שטוחה, מכיון שלרוב יריעות הנייר מתחברות כולן בתחתית השקית זאת גם הנקודה החלשה ביותר. חשוב עם כן לבדוק את חיזוק השקית. בדרך כלל מדביקים בלחץ מהצד הפנימי והחיצנו (או רק לאחד מהם) תחתית שמחזיקה את רצפת השקית במקום.

עיצוב.

כמובן שעיצוב השקית חשוב לא פחות, סוגי נייר וחברות שונות יאפשרו או לא יאפשרו, צביעה והטבעה של לוגו או כיתוב. כמובן שבהתאם לסוג הצבעים שמשתמשים השקית יכולה להפוך לפחות ידידותית לסביבה.

מחיר.

מיותר להרחיב בנושא. השקיות יכולה להיות היפה ביותר בעלום אך אם היא לא רווחית בעלות שלה לעסק היא לא שווה כלום. חשוב עם כן להגדיר מראש את העלות המבוקשת על מנת לחסוך זמן שלני הצדיים.

מקווה שנהנתם מהקריאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב